Gearbest gwarancja – czyli jak zareklamować produkt ?
Odwiedź także naszą stronę główną i przeglądaj najciekawsze promocje na chińskich sklepach online!
Aktualizacja 21.02.2019:
Uwaga!
Od teraz nie trzeba zwracać produktów bezpośrednio do Chin.
GearBest umożliwił opcję zwracania produktów do Polskiego Magazynu!
Produkty które potrzebują naprawy będę musiały zostać odesłane do Hiszpanii, a produkty których nie da się już naprawić są zepsute lub po prostu zwrot będą odsyłane do Polskiego magazynu.
Szczegóły w razie zwrócenia przedmiotu otrzymacie po kontakcie z Supportem!
Każdy produkt na gearbest jest objęty 12 miesięczną gwarancją.
Jeżeli spotkała nas tragedia i produkt dotarł do nas uszkodzony lub uszkodził się podczas trwania rocznej gwarancji możemy go zareklamować.
Musimy wejść w Support Center. Gdzie wchodzimy w zakładkę tickets, która wygląda tak:
Wypełniamy wszystkie pola. Wybieramy typ pytania w przypadku gwarancji, będzie to “Return and Warranty”. Następnie wpisujemy temat i treść w której opiszemy naszą sytuację ( w języku angielskim). Aby przyśpieszyć proces gwarancji dobrą opcją jest wrzucenie zdjęć przedstawiające uszkodzony produkt. Wpisujemy jeszcze Imię, Nazwisko, e mail i przepisujemy kod z obrazka.
Po wysłaniu formularza czekamy na odpowiedź pracownika sklepu. Najczęściej pracownik zaproponuje nam do wybrania jedną z kilku opcji:
Opcja Pierwsza: Zwrot kasy na naprawę i naprawiamy w lokalnym serwisie. Koszt naprawy zostanie nam zwrócony
Opcja Druga: Wysyłamy przedmiot do serwisu do Chin lub Hiszpanii.
Opcja Trzecia: Jeżeli jest to jakaś poważna wada fabryczna zatrzymujemy uszkodzony przedmiot i zostaje nam dosłany jeszcze jeden taki sam lub zwrot gotówki. Lub zwracamy produkt do Polskiego magazynu.
Opcja Czwarta: Bywa też tak że możemy ponownie nabyć ten sam produkt za połowę cenę a nasz uszkodzony przedmiot zatrzymujemy. Wszystko zależy od uszkodzenia produktu.
Zwrot gotówki trwa 24-48h jeżeli zgodzimy się na zwrot pieniędzy do GB Wallet. Jest to dobra opcja jeżeli zamierzamy dokonać w przyszłości zakupów na gearbest, często bywa że przy wyborze zwrotu gotówki na GB Wallet dostaniemy coś ekstra. Np. gdy mieli nam zwrócić 10$ na kartę bankową lub paypal to dostaniemy 12$ na GB wallet.
Na paypal do 72h.
Na kartę debetową/kredytową do 14dni roboczych.
Możemy także zwrócić produkt jeżeli nam się nie spodobał mamy na to 30 dni. Produkt możemy zwrócić jedynie wtedy gdy nie widać na nim śladów użytkowania, nie jest zniszczony i tak dalej… Jeżeli coś będzie uszkodzone nie zostanie nam zwrócona pełna kwota, zostanie pobrana opłata pokrywająca naprawę produktu.
Pamiętaj aby zrobić dobrej jakości zdjęcia przy dobrym oświetleniu, pomaga to pracownikom gearbest w weryfikacji uszkodzenia a także pomoże ci to szybciej uzyskać pieniądze za produkt.
Hej, w ktorym miejscu w regulaminie gearbest jest zapis o tym, że gwarancja obejmuje rok? Ich regulamin mówi o 45dniowym zwrocie, 30dniowym całkowicie zwrocie za przedmioty nieużywane, ale czym się podeprzeć w momencie oczekiwania całkowitego zwrotu za sprzęt, który padł 3 miesiące po używaniu? Kupiliśmy robota, który po 3 miesiącach używania zepsuł się całkowicie, zwrócony został do Hiszpanii, powiedzieli że nie da się to naprawić i oferują zwrot połowy kosztów lub wymianę na używany sprzęt od nich. Nas to nie interesuje, chce całkowity zwrot kosztów, serwis twierdzi że nie ma takiej możliwości, odsyła do regulaminu, w regulaminie żadnej wzmianki o… Czytaj więcej »
Witam, czy mógłbyktoś mi podpowiedzieć jak rozwiązać problem z reklamacja w gearbest. sprawa wygląda następująco: tel ZTE Axon7 zakupiony w zeszłym roku w październiku za 265$, uległ awarii. po kontakcie z gearbest został odesłany prze zemnie do naprawy. Po prawie m-cu oczekiwania, wczoraj napisałam z prośbą o info co z moim tel. dostałam taką odpowiedz: Chcielibyśmy rozszerzyć nasze przeprosiny za tę niedogodność…..rozczarowani jak ty, ponieważ powiedziano nam, że ten przedmiot nie może być naprawiony przez dostawcę. Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką gwarancyjną tutaj: http://www.GearBest.com/about/warranty-and-return.html oraz warunkami od http://www.GearBest.com/about/terms-and-conditions.html Po sprawdzeniu informacji o zamówieniu, proszę zauważyć w swojej sprawie,… Czytaj więcej »
Możesz negocjować i poprosić o więcej, może się zgodzą.
Jest lepiej: Mi się zepsuł wyświetlacz. Sprawdzili, powiedzieli że naprawią w Chinach i tam kazali odesłać. Zeszło im prawie tyle czasu, ile podałem na Poczcie Polskiej, że ma minąć przed zwrotem do mnie (nadawcy), czyli 14 dni. W końcu odebrali. Nie odzywali się, więc się zapytałem. I tu sytuacja identyczna jak powyżej: nie mogą naprawić, bo… nie mają części. G…. prawda, dodam! Wyświetlacze do tego telefonu (Mi A1) są dostępne. Ani nie chcą mi oddać mojej własności (!!) w takim stanie w jakim im wysłałem, ani nie poczuwają się do znalezienia dla mnie telefonu zamiennego (o porównywalnych parametrach). Na wszystkie… Czytaj więcej »
ile trwa proces gwarancyjny, jeżeli zamawiam z magazynu z Polski lub Europy czy uszkodzony produkt wysyłam w to samo miejsce, z którego go dostałam?
Każdy przypadek jest inny, musisz się skontaktować z supportem gearbest i po konsultacji i po tym co się zepsuło podadzą informację gdzie odesłać. Różnie bywa 😛