Gearbest gwarancja

Gearbest gwarancja – czyli jak zareklamować produkt ?

Odwiedź także naszą stronę główną i przeglądaj najciekawsze promocje na chińskich sklepach online!

Każdy produkt na gearbest jest objęty 12 miesięczną gwarancją.

Jeżeli spotkała nas tragedia  i produkt dotarł do nas uszkodzony lub uszkodził się podczas trwania rocznej gwarancji możemy go zareklamować.
Musimy wejść w Support CenterGdzie wchodzimy w zakładkę tickets, która wygląda tak:

 

Gearbest gwarancja

 

 

 

Wypełniamy wszystkie pola. Wybieramy typ pytania w przypadku gwarancji, będzie to “Return and Warranty”. Następnie wpisujemy temat i treść w której opiszemy naszą sytuację ( w języku angielskim).  Aby przyśpieszyć proces gwarancji dobrą opcją jest wrzucenie zdjęć przedstawiające uszkodzony produkt. Wpisujemy jeszcze Imię, Nazwisko, e mail i przepisujemy kod z obrazka.
Po wysłaniu formularza czekamy na odpowiedź pracownika sklepu. Najczęściej pracownik zaproponuje nam do wybrania jedną z trzech opcji:

Opcja Pierwsza: Odsyłamy produkt na nasz koszt i otrzymujemy pełny zwrot pieniędzy lub wysyłamy go na darmową naprawę. Przedmiot jeżeli jest to możliwe zostaje naprawiony i wysłany ponownie do nas.
Jeżeli produkt jest całkowicie zniszczony nie musimy odsyłać produktu.
Koszt wysyłki przez pocztę polską wynosi koło 30zł.

Opcja Druga: Zatrzymujemy przedmiot i otrzymujemy częściowy zwrot gotówki. Najczęściej zostanie nam zwrócone 30% wartości produktu.

Opcja Trzecia: Zatrzymujemy uszkodzony przedmiot i zostaje nam dosłany jeszcze jeden taki sam produkt.

Opcja Czwarta: Bywa też tak że możemy ponownie nabyć ten sam produkt za połowę cenę a nasz uszkodzony przedmiot zatrzymujemy.

Zwrot gotówki trwa 24-48h jeżeli zgodzimy się na zwrot pieniędzy do GB Wallet. Jest to dobra opcja jeżeli zamierzamy dokonać w przyszłości zakupów na gearbest, często bywa że przy wyborze zwrotu gotówki na GB Wallet dostaniemy coś ekstra. Np. gdy mieli nam zwrócić 10$ na kartę bankową lub paypal to dostaniemy 12$ na GB wallet.
Na paypal do 72h.
Na kartę bankową do 14dni roboczych.

Możemy także zwrócić produkt jeżeli nam się nie spodobał mamy na to 30 dni. Produkt możemy zwrócić jedynie wtedy gdy nie widać na nim śladów użytkowania, nie jest zniszczony i tak dalej… Jeżeli coś będzie uszkodzone nie zostanie nam zwrócona pełna kwota, zostanie pobrana opłata pokrywająca naprawę produktu.

Pamiętaj aby zrobić dobrej jakości zdjęcia przy dobrym oświetleniu, pomaga to pracownikom gearbest w weryfikacji uszkodzenia a także  pomoże ci to szybciej uzyskać pieniądze za produkt.

 

Nie zapomnij ocenić artykułu:

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.