Gearbest gwarancja

Gearbest gwarancja – czyli jak zareklamować produkt ?

Odwiedź także naszą stronę główną i przeglądaj najciekawsze promocje na chińskich sklepach online!

Każdy produkt na gearbest jest objęty 12 miesięczną gwarancją.

Jeżeli spotkała nas tragedia  i produkt dotarł do nas uszkodzony lub uszkodził się podczas trwania rocznej gwarancji możemy go zareklamować.
Musimy wejść w Support CenterGdzie wchodzimy w zakładkę tickets, która wygląda tak:

 

Gearbest gwarancja

 

 

 

Wypełniamy wszystkie pola. Wybieramy typ pytania w przypadku gwarancji, będzie to “Return and Warranty”. Następnie wpisujemy temat i treść w której opiszemy naszą sytuację ( w języku angielskim).  Aby przyśpieszyć proces gwarancji dobrą opcją jest wrzucenie zdjęć przedstawiające uszkodzony produkt. Wpisujemy jeszcze Imię, Nazwisko, e mail i przepisujemy kod z obrazka.
Po wysłaniu formularza czekamy na odpowiedź pracownika sklepu. Najczęściej pracownik zaproponuje nam do wybrania jedną z trzech opcji:

Opcja Pierwsza: Odsyłamy produkt na nasz koszt i otrzymujemy pełny zwrot pieniędzy lub wysyłamy go na naprawę. Przedmiot jeżeli jest to możliwe zostaje naprawiony i wysłany ponownie do nas.
Koszty wysyłki zostaną nam zwrócone.

Opcja Druga: Zatrzymujemy przedmiot i otrzymujemy częściowy zwrot gotówki na naprawę w lokalnym serwisie.

Opcja Trzecia: Jeżeli jest to jakaś poważna wada fabryczna zatrzymujemy uszkodzony przedmiot i zostaje nam dosłany jeszcze jeden taki sam lub inny wybrany przez nas produkt.

Opcja Czwarta: Bywa też tak że możemy ponownie nabyć ten sam produkt za połowę cenę a nasz uszkodzony przedmiot zatrzymujemy. Wszystko zależy od uszkodzenia produktu.

Zwrot gotówki trwa 24-48h jeżeli zgodzimy się na zwrot pieniędzy do GB Wallet. Jest to dobra opcja jeżeli zamierzamy dokonać w przyszłości zakupów na gearbest, często bywa że przy wyborze zwrotu gotówki na GB Wallet dostaniemy coś ekstra. Np. gdy mieli nam zwrócić 10$ na kartę bankową lub paypal to dostaniemy 12$ na GB wallet.
Na paypal do 72h.
Na kartę debetową/kredytową do 14dni roboczych.

Możemy także zwrócić produkt jeżeli nam się nie spodobał mamy na to 30 dni. Produkt możemy zwrócić jedynie wtedy gdy nie widać na nim śladów użytkowania, nie jest zniszczony i tak dalej… Jeżeli coś będzie uszkodzone nie zostanie nam zwrócona pełna kwota, zostanie pobrana opłata pokrywająca naprawę produktu.

Pamiętaj aby zrobić dobrej jakości zdjęcia przy dobrym oświetleniu, pomaga to pracownikom gearbest w weryfikacji uszkodzenia a także  pomoże ci to szybciej uzyskać pieniądze za produkt.

Więcej informacji na stronie gearbest TUTAJ

4 komentarze do Gearbest gwarancja

  • milka  says:

    Witam,
    czy mógłbyktoś mi podpowiedzieć jak rozwiązać problem z reklamacja w gearbest. sprawa wygląda następująco:
    tel ZTE Axon7 zakupiony w zeszłym roku w październiku za 265$, uległ awarii. po kontakcie z gearbest został odesłany prze zemnie do naprawy. Po prawie m-cu oczekiwania, wczoraj napisałam z prośbą o info co z moim tel. dostałam taką odpowiedz:
    Chcielibyśmy rozszerzyć nasze przeprosiny za tę niedogodność…..rozczarowani jak ty, ponieważ powiedziano nam, że ten przedmiot nie może być naprawiony przez dostawcę.
    Prosimy o zapoznanie się z naszą polityką gwarancyjną tutaj: http://www.GearBest.com/about/warranty-and-return.html oraz warunkami od
    http://www.GearBest.com/about/terms-and-conditions.html
    Po sprawdzeniu informacji o zamówieniu, proszę zauważyć w swojej sprawie, że minęło 45 dni gwarancji zwrotu pieniędzy
    W związku z tym nie możemy zwrócić Ci pełnej kwoty. Prosimy o wyrozumiałość.
    Ponieważ jesteś naszym cenionym klientem, po sprawdzeniu z naszym masażem, możemy zwrócić Ci 80 USD za twój portfel.
    Jest to maksymalna kwota, jaką możemy Ci zaoferować (zgodnie z naszą gwarancją możemy zwrócić Ci 30% wartości produktu do Twojego portfela).
    Czy w tej sutuacji mogę jeszcze coś zrobić czy pozostaje mi tylko zgodzić sie na ich warun

    • admin  says:

      Możesz negocjować i poprosić o więcej, może się zgodzą.

  • rozenflower  says:

    ile trwa proces gwarancyjny, jeżeli zamawiam z magazynu z Polski lub Europy czy uszkodzony produkt wysyłam w to samo miejsce, z którego go dostałam?

    • admin  says:

      Każdy przypadek jest inny, musisz się skontaktować z supportem gearbest i po konsultacji i po tym co się zepsuło podadzą informację gdzie odesłać. Różnie bywa 😛

Zostaw odpowiedź

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.