Hulajnoga elektryczna LANGFEITE L8S 20.8Ah 55km zasięgu za $670.55 / ~2510zł


LANGFEITE L8S 2019 Version 20.8Ah 48V 800W*2 Dual Motor Folding Electric Scooter
Color Display DC Brushless Motor 45km/h Top Speed 55km Range EU Plug – Black

Cena z wysyłką Direct Mail: $670.55 / ~2510zł

Kliknij na obrazek aby przejść do strony produktu gdzie możesz dokonać zakupu.

Użyj kuponu: BGBSLFTL8S
issamlfl8s
TTHLFL8S ($682.19)

Kupon przestał działać lub szukasz kuponu do produktu którego nie ma na LowcyChin.pl?
A może chcesz dostać powiadomienie o nowym kuponie?
Skontaktuj się z nami poprzez KONTAKT

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

122 komentarzy
najnowszy
najstarszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
Adam
Adam
4 sierpnia 2020 15:28

Jak wygląda rzeczywisty zasięg i prędkość max??? Nie wiem czemu na stronie sklepu w komentarzach nikt nigdy nie potrafi napisać takich konkretnych informacji tylko pierniczą o niby super jakości w chińszczyźnie i innych nie istotnych pierdołach – masakra. Zważyć na wadze też nikt nie potrafi (tylko teksty że chyba cięższa niż podają -OMG przedszkole jakieś).

Zastanawiam się czy lepiej to czy Jenobike T10 a może (nowa?) YUME S10 Plus, która też wydaje się być ok

Adam
Adam
4 sierpnia 2020 19:41
Reply to  admin

Dzięki bardzo. Laotie Es10 odrzuciłem ze względu na bardziej offroadowy charakter niż Janobike T10 (głównie opony, bo poza tym to chyba jest dokładnie to samo) – potrzebuje sprzętu do miasta. Boyueda jest dla mnie zbyt szpanerska. Yume S10 Plus urzekła mnie przednim amortyzatorem i się zastanawiam mimo offroadowych opon. Tylko co do opon to przednia w niej na pewno jest pompowana ale co do tylnej to już nie mam pewności, a nie chciałbym pełnego koła.

Robert
Robert
14 lipca 2020 12:09

Hej, ktoś wie jak wyglądają czasy dostawy aktualnie ? Moja hulajka została dziś wysłana

Michał
Michał
14 lipca 2020 20:54
Reply to  Robert

Cześć. Zakupiona 29 maja. Wysłana 29 czerwca. Dziś dostałem numer do śledzenia. Planowane doręczenie 31 sierpień.

Tomek
Tomek
6 czerwca 2020 15:07

Witam. Zamówiłem 2 dni temu z opcją 5-10dni ale ona chyba dotyczyła tego gratisu bo już został wysłany, a hulajnoga nie. Teraz widzę, że jest preorder czy to znaczy, że na dniach wyślą?

Tomek
Tomek
6 czerwca 2020 20:53
Reply to  admin

4 czerwca zamówiłem, dzień później ten gratis wysłany, a hulajnoga jeszcze nie.

Tomek
Tomek
16 czerwca 2020 17:32
Reply to  admin

Ten gratiowy uchwyt do telefonu dziś dotarł, jeszcze tylko L8S 😛

Michał
Michał
17 czerwca 2020 08:04
Reply to  Tomek

Zamówiłem 29 maja. Uchwyt ma dziś być u mnie. Ale hulajnogi nie wysłali. Jak sprawa u Ciebie?

Tomek
Tomek
21 czerwca 2020 17:46
Reply to  Michał

Na stronie piszą, że wysyłka będzie po 30 czerwca ale przed 6 lipca. Zamawiałem 4 czerwca. Trzeba czekać.

Arek
Arek
1 czerwca 2020 09:36

Kupon PirateL8S niestety już nie działa (wykorzystany 300 razy). Kupon issamlfl8s obniża cenę do $640.06. Czy jest obecnie jakaś lepsza opcja?

Arek
Arek
1 czerwca 2020 10:03
Reply to  admin

Dzięki za info 🙂 Czy mam sugerować się podanym czasem dostawy (35-45 dni roboczych… to chyba na wrzesień?), czy można spodziewać się trochę szybciej?

RaduB
RaduB
29 maja 2020 15:52
Reply to  admin

Hi mate, I’m interested to buy an electric scooter from China. I don’t want one that is too expensive (400-700$/euro), something that can do 40-60km/h and have autonomy of more than 45km. I tried some website with coupons for Banggood, but many of them no longer work. I did some research, and the most popular models that within my budget were Aerlang H6 (424euro on Banggood) and Kugoo Kirin M4 (549euro on GeekBuying). They don’t seem too impressive, but I guess the value/price ratio is pretty good for these models. The one that I REALLY LIKED was the Langfeite L8S. I… Czytaj więcej »

Marcin
Marcin
9 lutego 2020 14:33

Czy na l6 będą jakieś kody?

Szlachta
Szlachta
7 lutego 2020 08:14

Dwa tygodnie trzymali pieniądze dziś rano cancelled I refunded…

Szlachta
Szlachta
7 lutego 2020 15:12
Reply to  admin

Live chat odpisał że problem z magazynem. Pytam co dostane za to że wykorzystali mnie na darmową pożyczkę na 2tyg.

Peter Falcon
Peter Falcon
24 listopada 2019 17:30

Wie ktoś czy na Black Friday konretnie ta hulajnoga będzie dodatkowo przeceniona?

Rafał
Rafał
12 września 2019 18:36

Za późno trafiłem na tą hulajnogę. Celowałem w Kaabo Skywalker ale ona ma amortyzatory pod piętą. Mam 365 ale jest za wolna i słaba w terenie. Czy można liczyć jeszcze na kod rabatowy?

Rafał
Rafał
13 września 2019 12:49
Reply to  admin

Nie będę ściemniał. Wydawało mi się, że wyczytałem kogoś wypowiedź, że już nie działają. Dzięki w takim razie. Wracam po pracy i urabiam żonę 😉

Rafał
Rafał
13 września 2019 14:11
Reply to  admin

Ten działa. Dzięki!

Ernie
Ernie
8 sierpnia 2019 16:02

Do mnie dotarła niedawno i powiem tyle
Łał… nawet nie bierzcie Xiaomi bo nie warto ta hulajnoga jest świetna, przyśpieszenie mega aż kiszki ściska bardzo przyjemnie się jeździ prędkość i zasięg nie przekłamana, solidnie wszystko wykonane!
Dzięki łowcy za kupon i miłej jazdy wszystkim innym użytkownikom!

Mateusz
Mateusz
24 sierpnia 2019 00:25
Reply to  Ernie

A jak z przesyłka jakieś cło lub VAT został naliczony?

l8ssss
l8ssss
2 sierpnia 2019 09:24

niestety kod już nie działa. Możecie się uśmiechnąć o nowy ? 😉 w razie co poprosze na maila 🙂

Łukasz
Łukasz
31 lipca 2019 22:42
Reply to  admin

Może jutro… Dziś pierwsza partia dotarła do Polski.

Maciej
Maciej
29 lipca 2019 00:52

Dajcie znać czy ktoś już dostał przesyłkę, albo ma informacje kiedy będzie.
Kupiłem inny pojazd na Banggood i choć mam potwierdzony status “wysłane”.
To data nadania zmienia się co tydzień…

Haanek
Haanek
17 lipca 2019 18:28

Polecam dolaczyc do grupy na Facebooku na temat tej hulajnogi

https://www.facebook.com/groups/electricscooterlangfeite/

Zibi
9 lipca 2019 10:33

Prezentacja na youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=kYtzsw3ZnGY

BTW: nowe zdjęcia na Banggood pokazują trochę inną wersję od tej z prezentacji. Róznice to m. in. dwie manetki hamulców i jeden amortyzator z tyłu.

Marzena
Marzena
3 lipca 2019 13:31

https://www.facebook.com/groups/412836165986572/
Zapraszam do grupy dla użytkowników hulajnóg langfeite 🙂

Irz
Irz
2 lipca 2019 17:08

Powstala grupa wsparcia na facebooku na temat hulajnog Langfeite

https://www.facebook.com/groups/electricscooterlangfeite/

Dns
Dns
2 lipca 2019 12:40

Ktoś już ma ta hulajnoge i może coś więcej o niej napisać. Jak wypada z innymi w podobnej cenie?

Dennis
Dennis
30 czerwca 2019 10:16

Macie nowy kod bo tamten nie dziala

Luke
Luke
28 czerwca 2019 16:18

u mnie

Thank you very much for your order from Banggood.com.

1 item in your order 6831471 is out of stock at the moment.

Following is the item out of stock in your order.

We apologize for this unexpected delay and would like to offer you three solutions: change product, wait for the arrival of product or apply for refunds. Please select your preferred option by clicking on the following button as soon as possible considering that this link will expire in 1 day.

Łukasz
Łukasz
28 czerwca 2019 19:06
Reply to  Luke

Słabo. Widocznie dla Ciebie już zabrakło. Ja kupowałem 15 czerwca jako 39-ta osoba jak pisało jeszcze że planowana wysyłka 27.06. Wysłali 26.06. Teraz pisze w ogłoszeniu że planowana wysyłka 16.lipiec więc pewnie wtedy Ci wyślą. I maila tego typu: Thanks for shopping with us. We are glad to inform you that your order 67…… has been shipped out. Please click track your order to check information. Click Detailed Invoice to find the invoice of the order. Tracking information of your order may not be immediately available. Please note that orders under $25 using standard shipping will not have a tracking… Czytaj więcej »

Etirh
Etirh
28 czerwca 2019 21:43
Reply to  Luke

Czyli pozamiatane koniec okazji :> ?

Etirh
Etirh
28 czerwca 2019 21:49
Reply to  admin

Wersja 15 AH jest dostępna na magazynie ale chyba lepiej poczekać na tą z większą baterią

Etirh
Etirh
28 czerwca 2019 22:16
Reply to  admin

Dobra, namówiłeś mnie diable xD. Ale jak nie przyjdzie to chociaż flaszkę postawicie żeby się na pociesznie napić xD

Luke
Luke
28 czerwca 2019 21:50
Reply to  admin

Ja nic nie mam info ze 16 wysylaja…

Luke
Luke
29 czerwca 2019 10:14
Reply to  Luke

A jednak dzisiaj wyslali…

Etirh
Etirh
28 czerwca 2019 14:28

Fajna , ale trochę się obawiam że to jakiś wał i kasa pójdzie z dymem. A to zabezpieczenia przez PayPala to o dupę rozbić jest ( poczytajcie opinie na necie).

Amanet
Amanet
28 czerwca 2019 14:33
Reply to  Etirh

Mi raz paypal dupe uratował 🙂
Opinie na necie ktoś tylko pisze jak miał nie przyjmność z daną firmą jak jest wszystko ok to zazwyczaj ktoś siedzi cicho i nie wyraża opinii 🙂
Ja tam mase rzeczy z banggood czy gearbest brałem i wszystko ok

Etirh
Etirh
28 czerwca 2019 15:30
Reply to  admin

Kusi mnie ta hulajka jak szynka reksia. Szkoda, że taki długi czas realizacji.Pytanie: na tej aukcji można sprawdzić opinie o sprzedawcy ?

Łukasz
Łukasz
28 czerwca 2019 16:00
Reply to  Etirh

Ja dobrałem za 60zl ubezpieczenie przed zaginięciem lub zniszczeniem plus do tego płatność PayPal. Może dojdzie ?

Luke
Luke
26 czerwca 2019 21:36

u mnie jeszcze nie wysłali…

Łukasz
Łukasz
27 czerwca 2019 07:55
Reply to  Luke

Kiedy kupiłeś?

Luke
Luke
27 czerwca 2019 10:31
Reply to  Łukasz

22 czerwca

Amrahor
Amrahor
26 czerwca 2019 19:31

Czy ktoś ma już aktywny tracking ? Otrzymałem numer, ale nadal brak śledzenia przesyłki.

Marzena
Marzena
2 lipca 2019 17:29
Reply to  Amrahor

https://www.facebook.com/groups/412836165986572/
Zrobiłam grupę dla posiadaczy tej hulajnogi jak ktos zamówił to przyłączać się!  

Łukasz
Łukasz
4 lipca 2019 17:02
Reply to  Amrahor

Niektórzy, którym wysłali 28.06 już mają od kilku dni numer śledzenia. Ja niestety nie mam.

Łukasz
Łukasz
26 czerwca 2019 13:32

Tylko data planowanej dostawy mnie zmartwiła która widnieje jak się wejdzie w szczegóły zamówienia. 05.09.2019r. Masakra… Miało być 40-50 dni.

Paweł
Paweł
26 czerwca 2019 11:28

dostałem maila że dzisiaj wysłali 🙂

Łukasz
Łukasz
26 czerwca 2019 13:26
Reply to  Paweł

Ja też!!! ??? Dzień przed deklarowaną datą ?

Marzena
Marzena
26 czerwca 2019 14:52
Reply to  Łukasz

Moją też wysłali! 😀

Marzena
Marzena
2 lipca 2019 17:29
Reply to  Paweł

https://www.facebook.com/groups/412836165986572/
Zrobiłam grupę dla posiadaczy tej hulajnogi jak ktos zamówił to przyłączać się!  

LOLZ
LOLZ
4 lipca 2019 08:52
Reply to  Paweł

dostales jakis update trackingu? Czy nadal w magazynie?

kasia
kasia
24 czerwca 2019 18:51

polakom nic jak zwykle nie pasuje, chociaż ten naród nawet taczki nie jest w stanie wyprodukować…

Łukasz
Łukasz
24 czerwca 2019 21:28
Reply to  kasia

Mi jako Polakowi nie pasuje, że Polakom napisałaś z małej litery. Nie mówiąc już o tym, że to początek zdania… Masakra… Jak te taczki, o których piszesz produkują ludzie twojego pokroju to co się dziwisz? Polska ma bardzo duże dokonania w rozwoju techniki, ale co ty możesz o tym wiedzieć… Pracuj sobie dalej dla Niemca i tu nie wracaj, albo wyjedz jak najszybciej jak jeszcze tego nie zrobiłaś. Nie ma to jak srać do swojego gniazda…

Jacek L8
Jacek L8
18 czerwca 2019 19:47

Taniej z kodem 4ed528

hulajnoog
hulajnoog
16 czerwca 2019 11:13

REWELACJA!!! mam nadzieje, ze inne sklepy tez ja wprowadza i cena spadnie 🙂 dzieki za wrzutke

Dawid
Dawid
15 czerwca 2019 10:30

Da radę wybrać jakąś szybszą wysyłkę ? Bo 40 dni czekać to tak średnio.

Dawid
Dawid
15 czerwca 2019 12:31
Reply to  admin

Jest możliwość wykupienia szybszej wysyłki ?

Marzena
Marzena
2 lipca 2019 17:28
Reply to  Dawid

https://www.facebook.com/groups/412836165986572/
Zrobiłam grupę jak ktos zamówił to przyłączać się!  

KrystianP23
KrystianP23
14 czerwca 2019 18:57

Mam EcoRidera L8 z gwarancją w PL kupionego za 5999.99 mega super się jeździ jakość wykonania jest świetna więc jeżeli to ta sama to bierzcie w tej cenie i jak to ta sama to sie wkur*** że tak przepłaciłem już bym wolał poczekać ten miesiąc na dostawę a z gwarancji wątpię że skorzystam.
Jak ktoś ma pytania odnośnie hulajonogi to pytajcie ;P
Naprawdę warto nawet po lesie da się nią jeździć amortyzacja jest super w niej :DDD

Amrahor
Amrahor
16 czerwca 2019 17:27
Reply to  KrystianP23

Siemka, chciałbym zapytać o vmax, zasięg i czy można wyłączyć niebieskie ledy po bokach. Pzdr 🙂

KrystianP23
KrystianP23
16 czerwca 2019 17:31
Reply to  Amrahor

V max przy moich 80kg na 2 silniakch 47-48km/h
Zasięg spokojnie te 55km idzie zrobić nie jadąc v maxem.
V maxem to zużywamy oba silniki jakieś 30km zrobisz z v maxem na jednym silniku 55-58km spokojnie zrobisz.
Ledy mozesz odpiąć jak ci przeszkadzają 😛

Amrahor
Amrahor
16 czerwca 2019 23:50
Reply to  KrystianP23

Dzięki za info, użytkuje m365 pro i czekam na dostawę tego wynalazku L8 🙂 Myślę że przy 70 kg i jeździe na 2 silniki parametry będą spoko. Adres Twojego sprzedawcy jest jako dystrybutor: http://kerrymotors.com/retailer/. Ledy myślałem że w opcjach do wyłączenia, no nic odkręce, napis Langfeite też do wywalenia 😛

Dns
Dns
2 lipca 2019 12:38
Reply to  KrystianP23

A jak się zawieszenie spisuje? Po polnych drogach przejade czy będzie problem. Ile czasu ładuje się od 0 do 100? Jeździłes jakaś inna hulajnoga jak tak to jak wypada przy tej?

KrystianP23
KrystianP23
2 lipca 2019 12:44
Reply to  Dns

Tak M365 tylko jeździłem – nawet nie ma porównania do tego szajsu xiaomi a ceny prawie takie same 😀
mam jedną ładowarkę więc pewnie cos kolo 8-10h zazwyczaj na noc zostawiam więc nie licze dokladnie
Ale jak dokupisz drugą ładowarkę to w 4h sie naładuje,
ja tą hulajnogą czasem do lasu jadę więc po polnej drodze będzie się fajnie jeździło
Do 6000zł nic lepszego nie kupisz ;D

Dennis
Dennis
2 lipca 2019 16:08
Reply to  KrystianP23

A kierownica sztywno jest czy ma jakieś luzy? Po dolkach jak się jezdzi to hulajnoga wydaje jakieś dziwne dźwięki? Do ile barów pompujesz te opony?

KrystianP23
KrystianP23
2 lipca 2019 16:20
Reply to  Dennis

Sztywno, nie wydaje dźwięków.
do 3

Marzena
Marzena
2 lipca 2019 17:28
Reply to  Dennis

https://www.facebook.com/groups/412836165986572/
Zrobiłam grupę jak ktos zamówił to przyłączać się!  

Paweł
Paweł
17 czerwca 2019 07:33
Reply to  KrystianP23

rzeczywiście waży 27 kg?

KrystianP23
KrystianP23
17 czerwca 2019 08:00
Reply to  Paweł

No przecież jej nie ważyłem 😀 tyle ogniw musi ważyć 😛 strasznie ciężka to ona ie jest 😛

Łukasz
Łukasz
18 czerwca 2019 18:52
Reply to  KrystianP23

Ciekawe ile ważą same baterie. Wg. nowego projektu ustawy masa takiej hulajnogi którą będzie można legalnie jeździć nie może przekroczyć 20kg. Podobno to waga samej hulajnogi bez akumulatora się liczy. Zamówiłem ją mimo tego i obaw związanych z negatywnymi komentarzami na temat Banggood. Nie mogę się doczekać. Zastanawiają mnie jeszcze różnice w opisach między tym na Banggood i EcoRidera.
Banggood:
v-max 45km/h
Eco-way.pl (EcoRider):
v-max 60km/h

Łukasz
Łukasz
14 czerwca 2019 18:42

Banggood ma bardzo złe opinie. Nie boicie się im wpłacać kasy? Poczytałem na ich temat i mimo extra oferty na tą hulajnogę nie zaryzykuję…

BlasterX
BlasterX
14 czerwca 2019 18:48
Reply to  Łukasz

z 40 zamówień wszystkie otrzymałem żadnego problemu raz mi się pierdoła zepsuła za $10 ale dali refund 50% wiec nie najgorzej

Ganzo
Ganzo
14 czerwca 2019 18:51
Reply to  Łukasz

Na banggood przynajmniej masz jakąś gwarancje w porównaniu do takiego aliexpress ja zamawiam od 2 lat i wszystko przychodzi tak jak Admin pisał płać paypalem i płać paypalem na każdym chińskim sklepie ;p

Dawid
Dawid
14 czerwca 2019 10:58

kod nie działa

Wir
Wir
21 czerwca 2019 23:33
Reply to  admin

Przydałby się nowy kod

Marzena
Marzena
2 lipca 2019 17:27
Reply to  Dawid

https://www.facebook.com/groups/412836165986572/
Zrobiłam grupę jak ktos zamówił to przyłączać się!  

Luke
Luke
8 czerwca 2019 16:30

https://www.youtube.com/watch?v=PsNQwHtiKNk

tu recenzja, to jest to samo, różni się tylko napisem na kierownicy

Mati78
Mati78
8 czerwca 2019 18:23
Reply to  Luke

Lol, rzeczywiście a ja się wahałem bez kuponu za 3000zł wziąć teraz to napewno biorę 🙂
Myślałem nad Xiaomi Pro ale 45km zasiegu przy 25km bez amortyzacji w tej samej cenie ? XD nie dzięki 🙂

Serek
Serek
9 czerwca 2019 09:20
Reply to  Mati78

Zasięg to 55 a w tytule prędkość max 45…i weź tu się powywracał przy tej prędkości

Marzena
Marzena
8 czerwca 2019 18:32
Reply to  Luke

Kurcze chyba sama wezmę.
Świetna specyfikacja i to za mniej niż 2500zł…

Filips
Filips
9 czerwca 2019 14:18
Reply to  Luke

Do 5000 nawet na Chińskim rynku ciezko cos lepszego znalezc. Po 10 ją kupuje jak wypłate dostanę.
2500zl to smieszna cena za tą hulajnogę xD

VenPro
VenPro
13 czerwca 2019 19:00
Reply to  Luke

Dzięki za podesłanie Recki za kilka dni wypłata więc pewnie biorę chyba że ktoś coś ma lepszego do 2500zł to chętnie rozważę inną propozycję

Darek
Darek
1 sierpnia 2020 20:08
Reply to  admin

Kaabo Mantis. Przepaść jakościowa. Zawieszenie bajka i renomowana firma.