Cena z wysyłką z EU: $449.76 / ~1712zł
Kliknij na obrazek aby przejść do strony produktu gdzie możesz dokonać zakupu.
Użyj kuponu: BGX8SEB16
BGFIMIX8BK ($469.12)
Ostatnie sztuki!
Kupon przestał działać lub szukasz kuponu do produktu którego nie ma na LowcyChin.pl?
A może chcesz dostać powiadomienie o nowym kuponie?
Skontaktuj się z nami poprzez KONTAKT
Z tego co się dowiedziałem to tak Sklep na drony FIMI daje 30 dniową gwarancje ale dron ma ROK gwarancji producenta (koszty wysyłki są zwracane jak by coś :P)
Dziękuję za informację. Aktualnie mam do reklamacji FIMI A3 z GearBest, jak tam wygląda okres gwarancji ??
Z Banggood mam do reklamacji Hubsan ZINO, co w tej sprawie zrobić ?? Dziękuję.
I w gearbest i w banggood trzeba po miesiącu do fimi wysyłać.
Z Hubsan tak samo pisać do supportu nie wiem czy po miesiącu gwarancje przejmuje producent czy sklep dalej.
Czyli rozumiem, że jak z Banggood się nie dogadam, pisać do Hubsana ?? Już pytałem ile dają gwarancji, stwierdzili, że rok, ciekawe. Dziękuję
Z Hubsanem nie wiem jak jest. Możesz napisać
Mam białego i osobiście jestem bardzo zadowolony. Bateria tak jak producent podaje 30minut z hakiem można spokojnie wycisnąć. Jakość jest super a lata się bardzo przyjemnie
Jak widać wszystko jest super do momentu jak nie zaczną się problemy. Podejście Banggood do załatwiania reklamacji skutecznie oduczyło mnie droższych zakupów na tym portalu. Od 2 tygodni wymieniam się mailami i praktycznie w każdym widzę taką formułkę i zero konkretów
“We truly understand how frustrated you are and feel terribly sorry for all the inconvenience caused.”
Spokojnie, jak sprzęt ci się uszkodził to na pewno dojdziesz do porozumienia i sklep zwróci kasę nie słyszałem jeszcze o przypadku że coś komuś się zepsuło i nie dostał zwrotu/naprawy lub wymiany na nowy. Jak ci sie nie chce ze sklepem pisac rob spor na paypalu.
Ewentualnie pisz na live chat, szybciej będzie niż mailowo
Powodzenia ziom xD
Raz miałem problem z drukarką 3D – z 2tygodnie wymieniałem się mailami, dzień w dzień szlak człowieka trafiał aż do momentu “Ok, we will send you another one you can keep old one for yourself” więc warto się pomęczyć 😉
Jak nie widzisz konkretów to pewnie sami mają problem ze zrozumieniem cie xD Im musisz jak 5 letniemu dziecku tłumaczyć xD
Po 2 miesiącach się płytka spaliła i się nie włączała, znajomy ktory odkupil uszkodzona naprawil a ja mam nową i do dziś działa.
Dokładnie tak jest, masakra. Pytanie co dalej robić.
500zł drożej za czarny kolor. Czym Oni go malowali? Farbą z dodatkiem złota?
Tu jest jeszcze torba gratis xD
Ale fakt z ceną przesadzili no ale nic sie nie zapowiada na to ze taniej będzie
UWAGA: Miałem problemy z dronem, nie z tym modelem tylko FIMI A3 oraz Hubsan ZINO i okazało się, że na drony Banggood daje 30 dni gwarancji !!!. Teraz walczę z nimi o zwrot kasy, bądź możliwość wysyłki.
Nie wiem jak to jest dokładnie ale wiem że po jakimś czasie banggood karze wysłać drona bezpośrednio do FIMI (za wysyłkę Fimi zwraca) i tam naprawiają / wymieniają na nowy. Powinieneś dostać taką informację ;P
A co się z A3 dokładnie stało? Jeżeli drona sam uszkodzisz typu twarde lądowanie albo wlecenie w drzewo to raczej niezależnie od tego gdzie kupiłeś nikt na gwarancje nie przyjmie sprzętu który sam uszkodziłeś :<
Łukasz, ja też walczę z Banggood o naprawę Fimi A3. Zakup przed Świętami, wysyłka z Niemiec. Na razie wymieniamy się mailami i pomału zaczyna mnie to wkur…ć bo nic z tego nie wynika. U mnie od początku jest problem z kamerą na gimbalu. Trzęsie się jak galaretka.
https://youtu.be/_YoA7-7N8MA
A u ciebie co jest nie tak ? Ogólnie ten dron jest mocno przereklamowany, bateria max 15 minut oczywiście ładowana ładowarką modelarską. Poza tym baterie bardzo szybko padają bez powodu – problem szeroko opisywany na zagranicznych forach.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie się sprawą. Generalnie prowadzę działalność gospodarczą i sprzedaję mnóstwo produktów. Ostatnio zainteresowałem się sprzedażą dronów, gdyż: ciekawy temat / produkt bardzo mało firm sprzedaje tego typu sprzęt, nie ma dużej konkurencji … i chyba powoli wiem dlaczego 🙂 Te produkty są mega niewdzięczne i bardzo wadliwe. Z jednym FIMI A3 był problem z Error accelerometer. Za Chiny 🙂 nie można było tego naprawić, ale udało się odesłać do Banggood, zwrócili koszt za produkt i napisali, że zwrócą jeszcze za wysyłkę 40USD, co nawet w ich warunkach zwrotów jest opisane. Oczywiście 40USD już nie ma, dam znać… Czytaj więcej »
Napisałem maila do Banggood, a ci stwardzili, że na drony jest 30 dni gwarancji !!!! szok. Faktycznie minęło 30 dni od daty dostawy. Drony są w kategorii zabawki, a na zabawki czas na zwrot 30 dni. Oczywiście klientowi wysyłam nowego drona, napisałem do HUBSANA i oni dają rok gwarancji. Teraz walczę z całym Banggood i będzie ciężko. Jeżeli kupujecie z Banggood to koniecznie sprawdzajcie warunki gwarancji. Ogólne warunki ogólnymi, ale każdy dział ma swoje warunki. 30 dni na drony, ała. Dużo kupuję z GearBesta i wydaje się, że tam podejście do tego typu spraw jest bardziej profesjonalne. Jest problem, fakt… Czytaj więcej »
Wyprzedał się 😛
Na banggood tak samo było po wyprzedaniu chyba z 2-3 miesiące czekali na dostawę dronow od FIMI
Pytanie czy GearBst będzie miął te drony, czy zrezygnują z sprzedaży z powodu na wadliwość. Ja na 10 sztuk miałem dwa uszkodzone.
Pytanie do admina, czy faktycznie na BG na drony jest 30 dni gwarancji, czy możecie coś w tej sprawę wskórać ?? Jeszcze nie otrzymałem informacji odnośnie ZINO, ale na ten moment nie chcą przyjąć reklamacji.
Dzięki
Napisz na maila:
Na każdy produkt jest rok gwarancji w gearbest i w banggood.
Napisz na mail:
[email protected]
Wyjaśnij sprawę co zepsute filmik z awarii itd… skontaktuje się z banggood zobaczę co mogę zrobić.
I Chodzi ci o drona Fimi A3 tak?
Co do dronów Fimi A3? w gearbest będę miał info w pon dopiero.
Dzięki wielki, będę próbowałem sprawę załatwić. W ostateczności napiszę do Państwa. Dziękuję.
Podeślij numer zamówienia, załatwie żeby szybciej rozpatrzyli twój problem.
Łukasz, odzyskałeś 40 dolców za wysyłkę ? Dostałem maila od Banggood, że mam im odesłać zepsutego Fimi A3, a oni przyślą mi nowego. Jakim kurierem odsyłałeś swojego drona ? Boję się że odeślę, a oni nie przyślą nowego i wtedy 8 stów pójdzie w piach 🙁
Najlepiej chyba będzie pocztą “EMS” chyba około 200zł kosztuje i zachowaj fakture z poczty i tą fakture musisz potem wyslac do banggood i do 2tygodni maja kase zwrocic na paypal tylko teraz uwaga bo od 23 stycznia jest chiński nowy rok i tam mają wolne do 1 lutego więc wyślij to jak najszybciej i im podeślij tą fakturkę 😛
Z tym drżeniem jest tak zawsze, czy tylko przy wietrze ??
Zawsze, nie ma znaczenia czy jest wiatr czy nie ma. Czasem nawet gimbal zaczyna drżeć jak dron jeszcze nie wystartował. Wszelkie kalibracje oczywiście nic nie pomogły.
Nie pozostaje nic innego jak odesłać na gwarancji. Pytanie teraz gdzie kupiłeś, jeżeli na BG to będzie problem, jeżeli na GearBest to załatwisz.
Fimi A3 kupiony na Banggood. Wysyłka z Niemiec. Zgłoszenie o trzęsącym się gimbalu wysłałem po tygodniu od dostawy. Po kilku mailach nastała cisza ze strony serwisu. Poczekam do poniedziałku, a później poproszę admina o pomoc 🙂
Z serwisem FIMI nic nie pomogę, jedynie mogę pomóc z serwisem banggood, spróbuj live chatu na banggood szybciej będzie na pewno
Podeślij numer zamówienia, załatwie żeby szybciej rozpatrzyli twój problem.
Numer zamówienia wysłałem na maila. Z góry wielkie dzięki za wszelką pomoc 😉
Adminie, udało się coś załatwić z Fimi A3 ? Niestety Banggood przestał odpowiadać na moje maile.
Odpisałem na mail