Aliexpress jaką opcje wysyłki wybrać ?

Aliexpress – najważniejsze informację na temat dostawy / wysyłki.

 

Strona promocyjna Aliexpress z najnowszymi kuponami TUTAJ

Aktualny Poradnik na temat wysyłki z Chin z 2021TUTAJ

Jeżeli już posiadamy konto w serwisie i wybraliśmy produkt który chcemy kupić to przydało by się dowiedzieć coś na temat wysyłki naszego przedmiotu.

Sprzedawcy mają różne opcje dostawy takie jak:

opcje wysylki

     China Post Ordinary Small Packet Plus – opcja ta jest dostępna w przypadku małych przedmiotów. Numer śledzenia nie jest dostępny. Czas dostawy waha się od 30 do 52 dni.
China Post Air Mail jest to najpopularniejsza forma dostawy przesyłka pocztowa ekonomiczna do której otrzymujemy numer śledzenia.
Przesyłka ta jest zazwyczaj darmowa a czas dostawy to od 25 do 43 dni
AliExpress Standard Shipping jest to przesyłka pocztowa priorytetowa która przychodzi nieco szybciej niż darmowa opcja. Jednak czy jest sens dopłacać kilka $ za to żeby otrzymać przesyłkę kilka dni szybciej to już zależy od naszej cierpliwości.

Są jeszcze opcje dostawy kurierem takie jak:
DHL, Fedex IE, EMS, UPS
Najlepszą opcją jest wybranie opcji DHL lub UPS. Paczki przychodzą średnio do 7 dni.
EMS jest to kurier pocztowy.
Fedex IE jest zazwyczaj tańszą opcją niż DHL czy UPS ale przesyłka dotrze do nas w około 14dni

Ile trwa dostawa?

 

Kliknij tutaj aby zobaczyć statystyki dotarcia przesyłek:
Podany czas to średnia ilość dni od nadania przesyłki w Chinach do nadejścia do Polski i dotyczy jedynie przesyłek rejestrowanych

Gdzie mogę śledzić wysyłkę ?

 

Najpopularniejszym serwisem obsługującym śledzenie przesyłek ponad 200 przewoźników pocztowych jest serwis:

http://www.17track.net/pl

lub

https://alipaczka.pl/

Możemy także śledzić przesyłkę na stronie poczty polskiej:
http://emonitoring.poczta-polska.pl/

Gdzie znaleźć numer śledzenia przesyłki ?

 

Logujemy się do konta aliexpress i klikamy w moje zamówienia:

moje zamowienia

Następnie pojawi nam się lista naszych produktów z cudownym tłumaczeniem o którym juz pisałem TUTAJ.
Klikamy w “Śledzić zamówienie” tak w “Śledzić zamówienie” i pojawi nam się numer śledzenia i podstawowe informacje na temat naszej paczki.
Z tego mogę się dowiedzieć że moja paczka opuściła kraj nadania i wyruszał w drogę do Polski.

numer śledzenia

Co gdy przesyłka nigdy nie dotrze lub dotrze uszkodzona ?

 

Czas oczekiwania na przesyłkę wynosi 60 dni jeżeli po tym czasie nie otrzymamy paczki musimy skontaktować się ze sprzedawcą który prawdopodobnie wyśle nam przesyłkę ponownie lub zwróci pieniądze czasami są to obie opcje 🙂 (  w przypadku tańszych przesyłek ) lub możemy otworzyć spór.

Gdy przesyłka dotrze do nas uszkodzona przechodzimy w moje zamówienia i przy zamówieniu znajdziemy napis “Otworzyć spór” (kolejne świetne tłumaczenie)

Dla przykładu użyję taśmy led którą niedawno zamówiłem ( z taśmą wszystko ok na screenie służy jako przykład)

return

 

Pojawi nam się takie okienko jak powyzej gdzie mamy od wyboru dwie opcję.
Refund Only zaznaczamy w przypadkach gdy produkt dotrze do nas uszkodzony lub gdy nie otrzymaliśmy przedmiotu.
Return Goods  zaznaczamy w przypadku gdy chcemy zwrócić przesyłkę. Jednakże wysyłka do chin pocztą kosztuje około 30zł i musimy czekać kolejny miesiąć aż przesyłka dotrze do sprzedawcy jest to strasznie długi proces. Pamiętaj aby przemyśleć swoje zakupy na aliexpress!
Po wybraniu jednej z opcji musimy uzupełnić pewne informację.

return information

 

I want to apply for Refund Only to opcja którą wybraliśmy wcześniej czyli aplikujemy o zwrot pieniędzy.
Did you receive the item ? Czy otrzymaliśmy przedmiot wybieramy TAK lub NIE.
Refund Amount – wpisujemy kwotę jaką chcemy aby nam zwrócono jeżeli przedmiot jest całkowicie zniszczony lub do nas nie dotarł wpisujemy pełną kwotę w moim przypadku będzie to 14,46.
Jeżeli przedmiot jest cześciowo uszkodzony należy wpisać np połowe kwoty zależ od uszkodzenia możemy podać pełną wtedy pracownik aliexpress zaproponuję inną cenę odpowiednią do zniszczenia.
Please Write your request detail – tutaj musimy opisać uszkodzenia ( w języku angielskim )
Please upload your evidence – musimy pokazać uszkodzony produkt w postaci zdjęcia lub filmu video. Dobre zdjęcie lub film pozwoli na szybsze odzyskanie kwoty.
Następnie klikamy submit i czekamy na odpowiedź od pracownika aliexpress gdzie zaporponuje nam rozwiązanie następnie musimy się na nie zgodzić lub zaproponować inne rozwiązanie.
Mimo wszystko zwrot gotówki napewno otrzymamy !

Nie zapomnij ocenić artykułu:

Wybierz metodę wysyłki Priority Line, Banggood Express lub European Railway Direct Mail która zwalnia z VAT i cła.
Więcej informacji o przesyłkach bez VAT TUTAJ

Historia Ceny:

Subscribe
Powiadom o
guest

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments